Data aktualizacji: 12 kwietnia, 2022
Podpisując Umowę ekskluzywną (z klauzulą wyłączności) możesz podpisać jedną umowę, z jedną agencją. Dzięki niej, oferta trafia do bazy MLS i posiadają do niej dostęp inne agencje, mogąc ją oferować na swoich stronach internetowych.
Dzięki temu, na portalach ogłoszeniowych jest tylko jedna, spójna oferta: wprowadzone są poprawne dane, a agencja opiekuje się taką ofertą ze szczególnym zaangażowaniem, ponieważ wie, że nie znajdzie się w takiej sytuacji, że poświęci wiele czasu i pieniędzy na działania marketingowe, prezentacje, dojazdy i w konsekwencji nie dostanie za to wynagrodzenia (co jest wysoce prawdopodobne przy umowach pośrednictwa bez klauzuli wyłączności).
Korzyścią współpracy z jedną agencją jest też fakt, że jeśli chcemy zmienić cenę, dokonać jakiejkolwiek zmiany w ofercie – kontaktujemy się z jedną osobą.
Współpraca z jedną agencją to gwarancja jednej, spójnej oferty w całej sieci, transparentnych warunków współpracy i możliwość świadczenia najwyższej jakości usług. Klient płaci agencji, która faktycznie wykonała ogrom pracy – wówczas jest to faktyczne „wynagrodzenie”, a nie „prowizja”.
Autor artykułu: Aneta Gromska, Bracia Strzelczyk
OBSERWUJ NAS: